amandanermo

Alla inlägg den 25 november 2014

Av Amanda Nermo - 25 november 2014 09:29

God morgon :) igår hade vi en hemma dag :) sambon var ledig från jobbet och det var väldigt skönt och bara ligga i soffan och kolla på serier :) sen kom en väninna på kaffe och vi började prata inredning så det slutade med att vi flyttade ut köksbordet till vardagsrummet :) har tänkt på det i flera veckor och igår blev det äntligen verklighet :) jag blev skitnöjd och flyttade runt grejer :) så fönstret i vardagsrummet blev det ett vitt tema och i köksfönstret blev det svart tema ;) så nu ska vi ha tag på en skänk eller ett vitrinskåp i köket :D
Har precis duschat och ska strax iväg till arbetsförmedlingen, inte för att jag vill men jag måste :( är så jädra trött på att gå hemma, jag vill ha ett jobb men just nu verkar ett jobb väldigt långt borta :( så jag hoppas att jag får börja plugga till undersköterska istället. Har haft som plan B om jag inte får nåt jobb och kommer inte jag in på undersköterska utbildningen så kommer jag söka till komvux för att läsa historia A och sen söka in på juristlinjen i Örebro :) det är väldigt bra att ha olika planer om man inte får nåt jobb ;) hahahaha jag är mer sugen på att läsa till jurist än till undersköterska men vi får se om jag hör nåt från komvux :D jaja nej nu ska jag gå ner till arbetsförmedlingen :)
Ha det bäst!

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards