amandanermo

Alla inlägg under augusti 2014

Av Amanda Nermo - 30 augusti 2014 17:06

Hejhej :) denna veckan har jag stått stilla så jag har inte gått ner nåt denna veckan :)
Så min vikt är fortfarande 85 kg :)

Av Amanda Nermo - 26 augusti 2014 15:23

Hejhej :) hoppas ni har haft det bra :) mitt liv är som en berg och dalbana just nu så jag har lagt bloggandet på hyllan en stund men nu ska jag försöka :) jag har inte gjort så mycket :) var iväg till Kristinehamn och gjorde skrivningen till körkortet förra veckan och blev godkänd :D så nästa onsdag ska jag köra upp i Kristinehamn :D bara hoppas på att jag klarar det :) sen har jag kört och varit hemma och plockat lite :D tänker inte gå in på varför mitt liv är en berg och dalbana för det är såpass privat men det har hänt lite tråkigheter den senaste veckan som har gjort att livet känns jävligt meningslöst :( men men nu kan det inte bli värre än vad det är så nu siktar vi mot toppen :D så ser mitt liv ut just nu iaf :)
Nu ska jag sätta mig och kolla på tv och få nåt annat att tänka på :)
Hörs imorrn, för då är det veckans invägning ;)
Ha det bäst!

Av Amanda Nermo - 21 augusti 2014 19:49

Hejhej här kommer veckans invägning :)
Nuvarande vikt: 85,0kg ;)
Sammanlagd viktnedgång: 52kg!
Jag har gått ner nästan en hel människa ;)

Av Amanda Nermo - 13 augusti 2014 18:12

Hejhej :) det har varit en underbar dag :) dagen började med att möta upp Sofia nere på busstationen sen åkte vi till Karlstad :) var där i några timmar :) gick runt i några affärer sen innan vi åkte hem så avslutade vi på Wayne's coffe :) var väldigt mysigt och det var underbart väder :)
Så nu ligger jag i soffan och har nyss kollat på "Good morning Vietnamn", den var väldigt bra :) och nu kollar jag på "Hook" med Robin Williams :) så ser iaf min dag ut :) ska bara ligga i soffan och kolla på film :D
Ha det bäst!

Av Amanda Nermo - 12 augusti 2014 11:32

Hejhej, som rubriken lyder så fick jag äntligen i mitt löshår igår från 1001extensions.se och jag är supernöjd :D det var rätt färg och bara jag fick platta håret så blev det skit snyggt :)

idag har jag varit iväg till arbetsförmedlingen eftersom jag skulle göra en uppföljning och det tog inte många minuter så det känns skönt att det är gjort :D annars ska jag inte göra så mycket :D ska övningsköra till Örebro :D håll tummarna för mig ;) hahahaha imorrn är det precis en vecka kvar till jag skriver upp för körkortet sen måste jag vänta 2 veckor till uppkörningen men då hinner jag träna under de 2 veckorna :D så nu jävlar ska jag ha körkortet ;) hahahahahha nej nu ska jag avnjuta mitt kaffe och sen ta mig nåt att äta :D

Ha det bäst!  

Av Amanda Nermo - 12 augusti 2014 11:25

Hejhej här kommer veckans invägning :)

Nuvarande vikt: 85,5 kg :D

Sammanlagd viktnedgång: 51,5 kg :D

Kan ni förstå, jag har gått ner över 50kg!! Det är nästan en hel människa :) kan inte riktigt förstå att jag har gått runt och burit på de 50kg!!! här har ni en till gammal bild :) från min student :)

Ha det bäst!  

Av Amanda Nermo - 10 augusti 2014 16:25

Hejhej :) idag har det inte vart nån vilodag :) visserligen sov jag till elva men vi kom hem vid halv fem och somnade halv sex men jag hade satt klocka på ringning vid halv nio men hörde den inte ;) men efter jag hade varit ner till tvättstugan så började jag att städa så nu är lägenheten städad och fin ;) känns jävligt gött så nu kan jag bara slappa :D blir ett kort inlägg för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så ha en underbar söndag!
Ha det bäst!

Av Amanda Nermo - 8 augusti 2014 13:55

Hejhej :) anledningen till att jag inte har bloggat är pga att jag har haft mycket och göra med körkortet ;) var iväg i onsdags på halkbana och jag klarade det ;) halkbanan var skit rolig och jag lovar er att jag åkte brett :D fick en jävla adrenalinkick efter första sladden så bena skakade och jag kunde inte stå still :D men som sagt var det jävligt roligt :) sen när jag kom hem ringde jag om körprov och skrivning :) så den 20 augusti ska jag skriva upp och den 3 september ska jag köra upp :) längtar som bara den :) gjorde körkortsprov alldeles nyss och klarade Fas C med 65 rätt av 70 frågor :) och Fas F klarade jag på första försöket med 61 rätt av 70 frågor :) har haft väldiga problem med Fas C men det känns så underbart att jag äntligen klarade det :D jaja nog tjatat om körkortet :)
Beställde löshår med microringar från 1001extensions.se och det kom idag :) jag var rädd att det inte var samma färg men som tur var så är det samma färg :) eftersom de inte hade guldbrun så var kag tvungen att färga håret till chokladbrun :) så jag hoppas vid min gud att 100 slingor räcker till hårförlängningen :) så vi får se :) hoppas att mamma kan hjälpa mig att sätta i det imorrn för jag vill få i det så fort som möjligt :) hahaha kommer lägga upp en före och efter bild :D jaja nej nu ska jag avnjuta en kopp kaffe och njuta av dagen :)
Ha det bäst!

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards