amandanermo

Alla inlägg den 20 november 2014

Av Amanda Nermo - 20 november 2014 21:36

Hejhej :) idag har det varit en riktigt skön dag :) sambon var ledig idag så då tog vi sovmorgon :) jag vakna kvart i tio och sambon väckte jag vid tolv :D skönt och vara lite ensam på morgonen :) sen har vi inte gjort så mycket, har varit till svärmor och hjälpt henne med tvätten och lite sånt :) sen åkte vi och handlade och köpte en jätte fin växt :D jag är väldigt duktig på och ta död på alla blommor eller växter som vi köper så vi köper alltid plastväxter men det är inte lika fint :) så håll tummarna att jag inte lyckas döda denna växt :D
Imorgon ska jag upp och träna igen :) ska köpa ett månadskort på gymmet så får vi se on jag trivs eller inte, har tränat på det gymmet förut men jag kände mig så obekväm men vi får se :)
Nej nu ska jag kolla på Big Brother och mysa :)
Ha det bäst!

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards