amandanermo

Alla inlägg den 18 november 2014

Av Amanda Nermo - 18 november 2014 18:51

Hejhej :) idag har jag haft fullt upp :) vakna lite senare än vad jag hade tänkt idag :) skulle egentligen upp vid 7 och dricka kaffe och ta det lugnt men min kropp ville inte lyssna på väckarklockan så jag vaknade vid tio i nio och skulle iväg till Arbetsförmedlingen klockan tio så jag hann inte med nåt imorse, inte ens morgonkaffet så jag gick upp och gjorde mig iordning och åkte till Statoil för morgonkaffet :) efter arbetsförmedlingen skjutsade jag svärmor till karlstad :) sen blev det kaffe hos svärmor :D sen åkte jag iväg till Lidl för att handla, och då hitta jag världens skönaste morgonrock så jag var tvungen och köpa den :) så nu sitter jag i morgonrocken med ansiktsmask :D
Imorgon ska jag iväg och träna :D har inte haft nån motivation till att träna men nu jädrar ska jag komma igång igen :D nej nu ska jag tvätta bort masken :)
Ha det skönt!

Av Amanda Nermo - 18 november 2014 18:39

Hejhej :) här komner veckans invägning :)
Nuvarande vikt: 74,3 kg :)
Sammanlagd viktnedgång: 62,7kg :)

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards