amandanermo

Alla inlägg den 27 november 2014

Av Amanda Nermo - 27 november 2014 13:44

Hejhej :D äntligen har det kommit :D förnya mitt abonnemang för några veckor sen och då tog jag en ny telefon :D så jag tog en samsung galaxy note 4 guld :) och idag fick jag den :D är så nyfiken på hur den är :) väntar även på andra paket som jag har beställt idag men det får ni se när jag får paketet :D nu är note 4 på laddning och jag är väldigt förvånad över hur fort det går att ladda den, visserligen var det 64% men efter 5 minuter så var det 84% :D så jag hoppas att jag kommer bli nöjd :D
Ha det bäst!

Av Amanda Nermo - 27 november 2014 08:54

God morgon :) snön har kommit!!! Visserligen bara några cm men ändå :) vill bara ha snö under jul och nyår sen kan det kvitta faktiskt :) var jätte motiverad igår kväll med att jag skulle ut och springa på morgonen men eftersom det har snöat så vågar jag inte riktigt gå ut och springa för jag har haft väldigt otur och halkat 2 gånger på vintern så jag har fick en spricka i en kota i ryggen :) låter kanske löjligt men jag vill inte chansa på att jag halkar och slår i ryggen ännu en gång :( idag ska jag ringa några samtal om praktik så jag kommer ut och gör nåt och sen ska jag städa och byta gardiner :) tror jag skiter i julpyntet iår, ställer nog bara upp 2 adventsljusstakar :) men det hinner nog ändra sig ;) ikväll har jag lite egentid för sambon ska iväg på julbord med hans jobb, så då ska jag passa på och tvätta :D härlig ensamtid eller inte men nån måste göra det också :) nej nu ska jag sätta mig vid datorn och ringa samtal :)
Ha det bäst!

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards