amandanermo

Alla inlägg under september 2014

Av Amanda Nermo - 17 september 2014 09:55

Hejhej :) här kommer veckans vägning :)
Nuvarande vikt: 81,3 kg :)
Sammanlagd viktnedgång: 55,7 kg :)

Av Amanda Nermo - 11 september 2014 09:10

Hejhej :) som rubriken lyder så klarade jag uppkörningen igår :D det blev tredje gången gillt :D är så glad att jag klarade det igår ;) så idag ska jag åka till mormor och morfar och hälsa på :) kommer kännas knepigt och köra själv men det är bara att vänja sig :) nej nu ska jag hoppa in i duschen :)
Ha det bäst!

Av Amanda Nermo - 10 september 2014 09:12

Hejhej :) här kommer veckans invägning :)
Nuvarande vikt: 81,6 kg :)
Sammanlagd viktnedgång: 55,4 kg :)

Av Amanda Nermo - 9 september 2014 15:06

Hejhej :) sitter just nu och dricker en kaffe :) har inte hänt så mycket idag, var ner till arbetsförmedlingen imorse och sen gick jag iväg till Magnolia och köpte ett nytt puder, en concealer och en ansiktsmask som jag ska göra ikväll för att slappna av inför imorgon :) för då kör jag upp för tredje gången och nu jävlar ska jag klara det!
Var nyss ute och övningskörde och övade på det jag kuggade på sist :) så nu känns det jävligt bra :) är väldigt säker på att jag klarar det imorrn :) jaja nej nu ska jag läsa lite Solo innan gubben kommer hem ;)
Ha det bäst!

Av Amanda Nermo - 8 september 2014 11:23

Hejhej :) hoppas eran helg har varit bra :) min har varit fylld med massa människor och marknad :) jag har fyndat en ny plånbok, en ny väska och ett par solglasögon :) är väldigt nöjd med helgens inköp :)
På onsdag ska jag iväg till Sunne och köra upp ännu en gång :) så nu hoppas jag på tredje gången gillt ;) hahaha annars har der inte hänt så mycket :) just nu tvättar jag och spelar the sims :) ikväll tror jag att det blir en promenad :) nej nu ska jag spela :)
Ha det bäst!

Av Amanda Nermo - 2 september 2014 15:54

Hejhej :) här kommer veckans invägning :)
Nuvarande vikt 83,5kg :)
Sammanlagd viktnedgång: 53,5 kg :)

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards