amandanermo

Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av Amanda Nermo - 28 oktober 2014 17:09

Hejhej :) det var länge sen :D haha anledningen till att det bara har blivit veckans invägning i några veckor är för att jag har haft bloggtorka, jag har inte riktigt kommit på vad jag ska skriva och sånt men nu är jag tillbaka :D som rubriken lyder så har jag äntligen börjat och träna :) och det bästa av allt är att jag har fått hjälp med träningen :) en gemensam kompis till oss håller på och utbildar sig till personlig tränare så han är min PT :D bättre kan det inte bli :) så vi var uppe på Kalhyttan i fredags i spöregn och träna och det var så himla roligt :D vi körde intervall och sen har de ett ute gym så då körde vi några övningar där :) det var väldigt inspirerande så jag bestämde mig för att åka upp själv idag och körde ett pass :) började med att gå i väldigt rask takt och sen sprang jag i intervaller för att få upp pulsen lite :) sen på ute gymmet blev det tabatha träning :) körde en övning i 20 sek sen vila i 10 sek och sen på nästa övning :) gjorde 5 övningar och repetera 5 gånger :) så jag körde arslet av mig men det var riktigt skönt och nu känner jag mig som en ny människa :D imorrn blir det nog bara intervall på morgonen :D så nu har jag duschat och ska alldeles strax börja med maten :D så har min dag varit :) hoppas ni har haft en lika bra dag som jag :D
Ha det bäst!

Av Amanda Nermo - 28 oktober 2014 16:33

Hejhej :) här kommer veckans invägning :)
Nuvarande vikt: 76,3 kg :)
Sammanlagd viktnedgång: 60,7 kg :)

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards