amandanermo

Alla inlägg den 4 oktober 2014

Av Amanda Nermo - 4 oktober 2014 20:50

Hejhej :) igår var nog en utav årets bästa dagar :) var ute och åkte och drack några cider med trevliga människor och hade allsång i bilen :D det var väldigt roligt men idag har jag varit riktig seg och vaknade med huvudvärk imorse :) vaknade första gången vid åtta men vägrade att gå upp så jag vaknade halv tolv istället :D var väldigt skönt och få sova länge :) så ikväll blir det att ligga i soffan och kolla på tv medans sambon är ute och dricker :D skönt med lite ensam tid :D imorgon ska jag till Karlstad på kurs hela dagen ;)
Arbetsintervjun igår gick bra men jag tror jag var lite för självsäker, trodde jag hade stor chans att få jobbet men efter intervjun var jag inte så säker längre :( eftersom jag inte har så mycket erfarenhet inom restaurang så tror jag inte att jag kommer att få jobbet :( tjänsten kräver att man har lite mer erfarenhet än vad jag har men vi får se hur det går :) jag skulle iallafall få chansen att provjobba :D
Nej nu ska jag invänta Big Brother börjar :)
Ha det bäst!

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards