amandanermo

Alla inlägg den 2 juni 2014

Av Amanda Nermo - 2 juni 2014 18:36

Hej på er :) igår var det en helt underbar kväll med goda vänner :) vi grillade och åt mat, gjorde s'mores och satt ute långt in på småtimmarna och bara pratade :) kom i säng ungefär kvart över fem imorse :) så idag ska vi göra en repris och grilla igen :) helt underbart :)
Sen har vi varit ute och gått i det underbara vädret :D ska börja med intervall träning imorrn och köra det 2 ggr i veckan och gå ut och gå varje dag :) känns jävligt skönt att komma igång igen med träningen :) så jag hoppas att det blir lika skönt väder imorrn :D
Nej nu ska jag göra lite nytta :) blir ett kort inlägg för jag vet inte direkt vad jag ska skriva om men ni fick iaf en liten uppdatering :D
Ha det bäst!

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards