amandanermo

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Amanda Nermo - 2 februari 2014 21:09

Gokväll på er :) tänkte bara berätta lite mer om mig själv :) Jag heter Amanda och är 20 år och gjorde en gastric bypass den 7 januari detta året :) det har varit en lång resa men jag ser fram emot resultaten och att få leva hälsosammare :D det är lite kortfattat om vem jag är :D inte så mkt men jag hoppas att det räcker ;) haha undrar ni nåt så var inte rädda att fråga mig :)

Idag har jag haft en liten slappdag ;) tvätta några maskiner och spelat the sims ;D men imorrn ska jag städa hela lägenheten och försöka hitta några bra hemövningar :D
Min middag idag var väldigt god :) stekte lite bacon, kokade broccoli och stekte potatiskroketter :) var väldigt gott även fast det var pure :) och nu är det bara 2 veckor kvar av pureperioden sen får jag äta vanlig mat :) jaja nej nu ska jag mysa ner mig i soffan :)
Ha en bra kväll :D

Av Amanda Nermo - 2 februari 2014 19:01

Hejsan på er :) som ni ser är jag ny här så jag tänkte passa på att berätta vad ni kommer att få läsa här i min blogg :D Jag kommer att skriva om mitt liv efter en gastric bypass operation, hur min vardag är och om min träning :D Jag kommer säkert att skriva om de böcker som jag har läst :) Jag hoppas att ni kommer att läsa min blogg och om min resa till ett hälsosammare liv :)
HA DET BRA SÅ LÄNGE :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards