amandanermo

Alla inlägg den 19 mars 2014

Av Amanda Nermo - 19 mars 2014 06:54

God morgon på er :) då sitter jag och väntar på bussen :) snön som kom igår imorse är borta men det är svinkallt ute :( vill ha vår och sommar nu!!!
Jag har fastnat för en låt som jag tycker passar in på mig och det är Roar med Katey Perry fast Lillasyster har gjort en cover på den och den är fan så mycket bättre :) jag har fastnat för den pga att jag tycker att den passar in på mig, brukar vara den som sitter tyst i ett hörn pga min dåliga självkänsla men den stiger med takt när jag går ner i vikt :) "Cause I am a champion and you're gonna hear me roar. Louder, louder then a lion". Jag älskar just den biten av låten :D
Jag, sambon och ett par kompisar har planerat sommaren :) och den kommer att bli så sjukt rolig :) för den 13 juni sticker vi till Norge dels för att sambon ska sommarjobb och jag ska oxå försöka få ett sommarjobb :) ska vara borta i 3 månader först så får vi se hur det blir :)
nu ska jag snart hoppa på bussen :)
Ha det bra :)

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards