amandanermo

Alla inlägg den 9 januari 2015

Av Amanda Nermo - 9 januari 2015 19:12

Hejhej :) jag kommer nog att byta bloggportal :) har blivit tillfrågad att börja blogga på Mondoblog :D och jag har så klart sagt ja :D är så spänd och se hur detta utvecklar sig :D skriver självklart mer när jag vet vad som händer :D nu har jag tvättat färdigt och renbäddat sängen :) ska bli otroligt skönt och lägga sig i en renbäddad säng :) finns ingen annan skönare känsla :D nej nu ska jag ta en kaffe och en muffins :D
Ha det bäst!

Av Amanda Nermo - 9 januari 2015 14:54

Hejhej :) idag är jag en riktigt hemmafru känns det som ;) haha har diskat, städat, strukit gardiner, hängt upp nya gardiner och bakat :D visserligen bara chokladmuffins men ändå :D jag brukar baka ungefär en gång om året ;) men det ska bli ändring på det :) ska försöka baka iallafall en gång i månaden :D och just det jag ska tvätta sängkläder också ;) fy fan vad jag är duktig :D ska bli väldigt skönt och få lägga sig i soffan sen :D denna veckan har jag inte gjort så mycket eftersom humöret har varit nere på botten men nu känns det som att det kommer att vända :D Ska försöka ta mig ut på en springrunda under helgen eftersom snön har försvunnit men vi får se hur det blir med det ;) hahahaha
Nej nu ska jag alldeles ta ut mitt bakverk och invänta tvättiden :D
Ha det bäst!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards