amandanermo

Alla inlägg under december 2014

Av Amanda Nermo - 22 december 2014 16:24

Hejhej :) nu var det ett bra tag sen jag skrev men jag har haft idetorka på blogginlägg så då har jag skitit i det istället :) men idag fick jag tillbaka den motivationen :)
Idag har jag köpt alla julklappar och det känns så bra :) annars brukar vi handla alla julklappar dagen före julafton men inte iår :) yay stora framsteg :) hahah
Imorrn ska vi iväg till farmor och fira jul där sen på julafton ska vi iväg till mina svärföräldrar sen på juldagen ska vi till mamma och fira jul :) vi kommer bo i bilen dom senaste dagarna :) men det är mysigt och fira jul med familjen :)
Idag smygstartar vi på julmaten :) ska göra egna köttbullar och janssons frestelse står redan i ugnen :) fuskade och köpte Mannerströms frestelse ;) hahaha
Vet dock inte vad jag ska ha på mig än under jul :) blir nog olika outfits alla tre dagarna ;) lite variation skadar aldrig ;) haha nej nu ska jag börja rulla köttbullar :)
Ha det bäst!

Av Amanda Nermo - 11 december 2014 09:13

God morgon :) igår fick jag reda på att jag inte hade kommit in på vård och omsorgsutbildningen..... inget går som jag vill känns det som och inget jobb får jag heller så jag är väldigt trött på att vara arbetslös..... när ska detta vända?! För just nu känns det som det aldrig kommer att vända till det positiva... ska snart göra mig iordning för att gå ner till AF för att prata om mina framtidsutsikter.... är jätte taggad på det eller inte men vad gör man inte... sen ska jag ta en lång löprunda för att samla tankarna :D Hoppas att det hjälper så jag blir på bättre humör för just nu är bristningsgränsen nära.... det är därför jag har varit nere och inte bloggat på ett tag... kanske inte så roligt blogginlägg men jag ville skriva av mig lite, lovar att jag skriver efter jag har varit och sprungit :D nu ska jag dricka mitt kaffe och göra mig iordning för att gå ner till AF :D
Ha det bäst!

Av Amanda Nermo - 9 december 2014 11:33

Hejhej :) idag bestämde jag mig för en löprunda innan lunch, och det var riktigt skönt :) så nu har jag duschat, ätit lunch och ska ligga i soffan en liten stund innan jag ska upp till svärmor :D jag har även bestämt att jag ska försöka ta mig ut på löprunda varje dag innan elva :) jag går ändå upp samtidigt som sambon förutom idag :) gick upp kvart över åtta men imorrn ska jag upp samtidigt :D det var riktigt skönt och komma ut och bara springa och inte tänka på nåt speciellt :) Plus att man kommer igång på förmiddagen :) nej nu ska jag avnjuta en kaffe :)
Ha det bäst!

Av Amanda Nermo - 5 december 2014 20:50

Hejhej, det var ett tag sen jag bloggade men jag har haft tankarna på ett annat ställe under några dagar..... tänker inte gå in på några detaljer utan jag har bara varit nere och har inte direkt haft nån lust med nåt....
Idag har jag legat på soffan och kollat på solsidan :) idag blev jag väldigt nöjd med maten :) jag gjorde hemmagjorda pannbiffar och hemmagjord potatisgratäng :) det var riktigt gott och det var roligt och laga mat :) det brukar jag inte tycka men idag var det roligt :D imorrn ska jag försöka ta mig iväg och träna på Kalhyttan :D det kommer nog hjälpa mitt humör lite :) annars har det inte hänt så mycket :) har kommit lite snö så nu ligger det lite vitt på backen :) hoppas det ligger kvar och inte smälter bort :D nej nu ska jag kolla på film och mysa ner mig :D
Ha det bäst!

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards