amandanermo

Alla inlägg den 26 december 2014

Av Amanda Nermo - 26 december 2014 21:22

Hejhej :) har nyss ätit middag med sambon <3 blev plockmat efterson sambon köpte en raclett grill idag så det blev mysmiddag på våran 7 års dag :)
Det var riktigt skönt och få komma hem och slappa lite :) ska alldeles strax hoppa in i duschen och mysa ner sig i pyjamas :) här kommer bilden på dagens shopping :)
Ha det bäst!

Av Amanda Nermo - 26 december 2014 17:10

Hejhej :) är i karlstad och har sprungit på mellandagsrean så jag är helt slut :) valde fel dag tror jag men jag har gjort några fynd :) fick stå i kö på HM i en halvtimme men det var det värt :) så nu sitter jag och väntar på att sambon ska komma in till karlstad så ska vi till willys och handla för mysmiddag hemma eftersom vi firar 7 år tillsammans idag <3 kan inte riktigt förstå att det har gått så lång tid <3
har haft stegräknaren på idag och jag har slagit nytt rekord så det lönar sig och gå i karlstad och shoppa ;) hahaha lägger upp bild när jag kommer hem :) nej nu ska jag avnjuta min kaffe latte och vila ryggen och benen :D
Ha det bäst!

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards