amandanermo

Alla inlägg den 22 december 2014

Av Amanda Nermo - 22 december 2014 19:36

Hejhej, äntligen har jag köpt batterier till vågen :) så här kommer veckans invägning :)
Nuvarande vikt: 71,0 kg
Sammanlagd viktnedgång: 66 kg
Ha det bäst!

Av Amanda Nermo - 22 december 2014 16:24

Hejhej :) nu var det ett bra tag sen jag skrev men jag har haft idetorka på blogginlägg så då har jag skitit i det istället :) men idag fick jag tillbaka den motivationen :)
Idag har jag köpt alla julklappar och det känns så bra :) annars brukar vi handla alla julklappar dagen före julafton men inte iår :) yay stora framsteg :) hahah
Imorrn ska vi iväg till farmor och fira jul där sen på julafton ska vi iväg till mina svärföräldrar sen på juldagen ska vi till mamma och fira jul :) vi kommer bo i bilen dom senaste dagarna :) men det är mysigt och fira jul med familjen :)
Idag smygstartar vi på julmaten :) ska göra egna köttbullar och janssons frestelse står redan i ugnen :) fuskade och köpte Mannerströms frestelse ;) hahaha
Vet dock inte vad jag ska ha på mig än under jul :) blir nog olika outfits alla tre dagarna ;) lite variation skadar aldrig ;) haha nej nu ska jag börja rulla köttbullar :)
Ha det bäst!

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards