amandanermo

Alla inlägg under juli 2014

Av Amanda Nermo - 10 juli 2014 18:18

Hejhej ;) ligger just nu och jobbar på brännan :D det är ca 30 grader ute och det är egentligen olidligt och ligga och sola men jag ska ta mig fan bli brun denna sommaren :) tog en typisk solbild förut och var väldigt osäker på om jag skulle lägga ut den på facebook men sen tänkte jag varför inte, jag har gått ner i vikt och jag börjar bli jävligt nöjd med min kropp :) vi får se hur reaktionen blir ;) jaja nej nu ska jag sola och njuta ;)
Ha det bäst i värmen!

Av Amanda Nermo - 9 juli 2014 19:06

Hejhej :) jädrar vilket kanon väder :) igår var det kvavt och vi fick in ett litet åskväder men idag har det varit runt 30 grader hela dagen, smälter bort i denna värmen :( ska kanske ner och bada i havet men vi får se :)
Mitt humör har inte varit på topp de senaste dagarna :( har fortfarande inte hört nåt om jobbet, har även kollat på lediga jobb men alla restaurangjobb är i Oslo eller några mil från Oslo :( men jag har iallafall sökt 2 jobb hemma i Sverige igår :) första jobbet är på en restaurang/cafe som jag har haft praktik på när jag gick i skolan (hoppas på att jag får det) och det andra jobbet är städerska i Filipstad..... så vi får se om jag hör nåt :) men det tvivlar jag på..... börjar bli lite långtråkigt och inte ha nåt och göra.... det tar både psykiskt och fysiskt :( sitter mesta dels och spelar the sims för då slipper jag tänka på allt.... men men nog med klagningen...
Hoppas ni har en toppen sommar i Sverige :) gjorde en ny jämförelsebild igår eftersom jag inte kan väga mig :( men nu är jag taggad till att börja på gym och få in det som en rutin :D så bara vi kommer hem tillbaka i Sverige ska jag köra stenhårt på gymmet :D nej nu ska jag smälta bort lite i värmen :D
Ha det bäst!

Av Amanda Nermo - 7 juli 2014 14:10

Hejhej :) här kommer bilderna på min senaste shopping som jag lovat ;) halsduken eller scarfen köpte jag i Töcksfors när vi åkte ner hit :) mjukisbyxorna är dock inte med pga de är i tvätten ;) haha
Ha det bäst!

Av Amanda Nermo - 4 juli 2014 18:44

Hejhej :) jag har inte bloggat på ett tag pga att jag inte har haft nån inspiration till att skriva eller göra nåt :( har suttit mesta dels framför datorn och spelat the sims... så det är därför jag inte har bloggat nåt....
Men iaf så har vi vart i Kristiansand och Lyngdal och shoppat lite :) (bilder kommer imorrn) jag har köpt en ny skinnjacka som jag älskar :) sen har jag köpt linnen, en tröja, en keps och ett par mjukisbyxor :D sen kolla jag på en klocka på Glitter men den passa inte :(
Jag har inte hört nåt från jobbet som jag var på möte för ett tag sen så jag ska kolla efter jobb imorrn... men jag hoppas att de hör av sig snart :)
nej nu ska jag fördriva tiden med the sims :D
Ha det bäst!

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards