amandanermo

Alla inlägg den 26 juli 2014

Av Amanda Nermo - 26 juli 2014 14:27

Hejhej! Har nyss duschat och sitter och njuter av en kaffe :) vi var i karlstad igår och då passade jag på att köpa ljusstakar och blockljus till matbordet :) blev fruktansvärt nöjd ;) fast skulle vilja ha batteri drivna blockljus ist :) tycker det blir ett finare sken av dom :) men jag hitta inga så då fick det bli vanliga blockljus :) sen köpte jag en ny parfym och shampoo :) inte så stor shopping men blev nöjd :) var även in på en restaurang/cafe som jag sökte jobb på och visa upp mig vilket resulterade att jag ska dit på måndag och prata lite med ägaren :D bara hoppas på att jag får jobbet :) men mer om det på måndag :D
Jag är fortfarande osäker på om jag ska sätta i extensions eller inte :) ska ner till en frisörsalong och höra om pris iaf :) då blir det ordentligt gjort iaf :) och jag tycker att jag är värd det eftersom jag har lyckats och gått ner 48,5 kg! Kan inte riktigt förstå att jag har lyckats och gått ner så mycket men det är jävligt skönt :) allt eftersom kilona rasar så ökar mitt självförtoende och jag blir mer och mer säker på mig själv :D har tänkt lite och funderar på att skapa en kategori med veckans invägning ;) tror det blir en rolig kategori men vi får se :) jaja nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe :)
Ha det bäst!

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards