amandanermo

Alla inlägg den 22 juli 2014

Av Amanda Nermo - 22 juli 2014 18:15

Hejhej :) jag blev riktigt nöjd med hårfärgen :D det blev precis som jag hade hoppats på :) så här kommer bilden som jag lovade ;)
Ha det bäst!

Av Amanda Nermo - 22 juli 2014 10:42

Hejhej, just nu sitter jag vid köksbordet och har nyss intagit morgonkoppen med kaffe :D sitter även med en hårfärg i :) tänkte blondera först och sen ta i en mörk guldbrun :D är så trött på att vara så mörk i håret på sommaren :D då är det finare med nån ljusbrun i håret :D 

Igår var vi ute och övningskörde och jag måste säga att det är fruktansvärt roligt :D förut har jag inte tyckt att det har varit så roligt pga att jag har känt att det är bara ett måste men nu vill jag verkligen ha körkort och jag vill ut och övningsköra :D gjorde även ett körkortstest igår och fick 52 rätt på första :) så det känns som allt ordnar upp sig :D ska även ringa till halkbanan idag och kolla på tider och sen ska jag boka uppkörning och skrivning :D 

När jag kom hem i söndags så vägde jag mig och gissa vad, jag kan stolt meddela att jag väger just nu 88,5 kg!!! Alltså har jag gått ner 48,5kg!!! Det är helt ofattbart att jag har gått ner så mycket men det känns så fruktansvärt bra :D så till hösten ska jag köpa gymkort och även kolla om det finns några spinningkurser här i Filipstad :D har alltid velat prova på spinning men jag kan tänka mig att det är skit jobbigt men då vet man att det tar :D BEACHEN 2015 HERE I COME!!!!!! hahahahaha

Nej nu ska jag snart skölja ur hårfärgen :D bilder på hårfärgen kommer upp senare :D

Ha det bäst!

 

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards