amandanermo

Alla inlägg den 20 juli 2014

Av Amanda Nermo - 20 juli 2014 14:12

Hejhej :) sitter just nu på tåget till Karlstad från Oslo :) nu är det bara 3 timmar kvar :D tågresan från Kristiansand till Oslo tog 4 timmar sen stressa jag som bara den till tågbytet :) hade 19 min på mig och jag hann men kan säga såhär att jag var rejält stressad plus att jag har en stor väska som väger bly plus handväskan och dataväskan :) men nu sitter jag iaf på tåget :D ska bli skönt och komma hem och få körkortet :) fast det var väldigt svårt och lämna älsklingen imorse men bara jag får körkortet så åker jag ner igen :D
Är redan slut i huvudet efter den första tågresan men det relativt fort ändå :) det första jag ska göra när jag kommer hem är att ta en kopp kaffe och sen ställa sig på vågen :D är så nyfiken på vad jag väger :D jag gissar på 89 kg kanske :) sist jag vägde mig var den 11 juni och då vägde jag 95,8 kg :) jaja nej nu ska jag försöka hitta bistron och köpa mig en kopp kaffe :)
Ha det bäst så hörs vi ikväll :)

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards