amandanermo

Alla inlägg den 16 juli 2014

Av Amanda Nermo - 16 juli 2014 13:04

Hejhej :) just nu sitter jag ute och dricker en kopp kaffe :) detta blir min sista vecka här i Norge, jag och phär kom överens om att jag ska åka hem och ta körkort ist.... jag är rädd att om jag inte tar tag i körkort så lär jag aldrig få nåt körkort... så nu är jag taggad som fan på att ta körkort ;) så i måndags beställde jag tågbiljett hem så på söndag åker jag hem :) känns dumt och lämna phär här nere men jag måste ta tag i körkortet.... men nu har jag börjat fått tankar på om jag verkligen gör rätt som lämnar honom här nere.... jag hade kunnat göra mer för att få ett jobb här nere men ett körkort är också viktigt, dels är det större chans och få körkort och man blir inte låst nånstans utan man kan ta sig överallt själv utan att be nån om skjuts.... tur är att jag har inte så mycket kvar på körkortet, jag behöver körning, halkbana, uppkörning och skrivning så förhoppningsvis går det fort :) har börjat fått hemlängtan igen men de sista dagarna ska jag bara umgås med phär :) bara jag får körkortet så åker jag ner igen :D
Det första jag ska göra när jag kommer hem på söndag är att väga mig :) är så nyfiken på vad jag väger :D jag borde vara under 90 strecket, eller ja det känns så iaf men vi får se på söndag ;D nej nu ska jag dricka mitt kaffe och njuta av dan :)
Ha det bäst!

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards