amandanermo

Alla inlägg den 25 juni 2014

Av Amanda Nermo - 25 juni 2014 14:21

Hejhej :) jag är sååå glad just nu!!!! Var på mötet om jobbet och det gick fruktansvärt bra :) vi kom överens om att hon skulle ringa när jag kunde komma och provjobba :) även om jag inte får jobbet så är det iaf en bra början :) men jag ska ha det här jobbet så jag ska göra mitt yttersta för att få jobbet :) just nu sitter jag på ett café i Mandal och avnjuter en caffe latte :) innan mötet gick jag runt i Mandal på en gågata som var jätte mysig :) gamla hus och passade även på att ta en kaffe på ett annat fik som var inne på den gågatan :) var väldigt skönt fast det var så mycket folk så jag drack upp mitt kaffe ganska så fort :) ikväll tror jag att jag ska bada :) är väldigt varmt ute och inte ett moln på himlen :D jag hoppas att vädret håller i sig resten av tiden vi är här :) nej nu ska jag avnjuta min kaffe sen blir det att springa i affärer :) tror jag ska köpa en bikini överdel :) men mer om det sen :)
Ha det bäst!

Av Amanda Nermo - 25 juni 2014 10:36

Hejhej :) har precis gjort mig iordning inför mötet om jobb :) är sjukt nervös men jag tror att det kommer att gå bra :) eller jag hoppas det iaf :) hade lite svårt att bestämma mig vilka kläder jag skulle ha men jag tror att jag är nöjd med det jag har på mig :) Blir ett kort inlägg men jag skriver senare så får ni veta hur det går :)
Ha det bäst!

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards