amandanermo

Alla inlägg den 22 juni 2014

Av Amanda Nermo - 22 juni 2014 21:16

Hejhej, japp mera vuxenpoäng till mig ;) har nyss skickat iväg en jobbansökan till en restaurang i Mandal :D så nu är det bara att hålla tummarna på att jag får det :D ska även ut imorrn och lämna cv:en här nere i Spangereid :D så nu känns det att livet är på gång :D har även telefontid imorgon med läkaren från Torsby så jag hoppas att värdena är bra :D idag har jag inte gjort så mycket :D sov väldigt länge idag och åt en sen frukost men det är ju söndag och vilodag så då får man göra så :) låg ute och solade en stund och lyckades somna en stund men jag sov i högst en halvtimme :) men det var väldigt skönt :D vädret här nere är toppen :D solen lyser och det är varmt :D dock blåser det lite men det är bara skönt :) så det går absolut inte att klaga på något här nere :D tog en promenad ner till stranden i förrgår men det var lite för kallt för att bada än men innan sommaren är slut så ska jag ha badat i havet iallafall en gång :) 

läste även ut en bok igår som jag inte trodde att jag skulle gilla så mycket som jag faktiskt gjorde :D jag läste Sofi Fahrmans bok "Elsas Mode" och jag måste säga att den är hur bra som helst ;) dock var det första boken av tre så när vi kommer tillbaka till Sverige så ska jag beställa dom andra två :D boken var väldigt underhållande och man kunde inte sluta läsa den :) så den rekommenderar jag starkt :) 

btw idag har True Blood säsongpremiär i USA och som jag har längtat efter säsong 7 :) känns lite tråkigt att det är den sista säsongen men jag hoppas att de har gjort ett bra slut :) är väldigt nyfiken på vad som kommer att hända i denna sista säsongen.... jag hoppas iallafall att Sookie och Bill blir tillsammans igen :D

men ja det är iallafall mina senaste dagar :D jag skriver imorgon efter att läkaren har ringt ;) är väldigt spänd på att se vad han har att säga :D

Ha det bäst hemma i Sverige!  

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards