amandanermo

Alla inlägg den 20 juni 2014

Av Amanda Nermo - 20 juni 2014 17:20

Glad midsommar på er :D hoppas ni har ett underbart midsommar väder :) här är det solsken men det blåser lite :D de senaste dagarna har jag inte gjort så mycket :) låg ute och sola i förrgår i ungefär 3 timmar :) var väldigt skönt och bara ligga och läsa medans solen stekte på ;) haha idag har vi varit till Lyngdal igen för att handla lite mat så jag köpte nytt nagellack ;) haha färgen på nagellacket är typ mintgrön och jag fullkomligt älskar det ;) idag satte jag på mig de nya byxorna och de sitter perfekt och är så sköna och ha på sig :)
Jag har börjat och få lite hemlängtan men det försvinner med tiden :) nästa vecka ska jag börja söka jobb och jag hoppas att jag får nåt :) annars blir det väldigt långa veckor :) så håll tummarna för mig :) hahaah
Nej nu ska jag göra nån nytta :)
Ha en underbar midsommar :D

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards