amandanermo

Alla inlägg den 16 juni 2014

Av Amanda Nermo - 16 juni 2014 18:11

Hejhej :) förlåt att jag inte har uppdaterat men det var varit så mycket och göra :) men nu är vi alla fall i Norge och jag älskar det :) vi åkte i lördags, åkte från Filipstad vid sju tiden på morgonen och vi var framme klockan åtta på kvällen :) vi spenderade några timmar på shopping centret i Töcksfors :) handlade lite mat och jag köpte en ny halsduk :) för jag har bara halsdukar som jag kan använda på vintern så jag köpte en lite tunnare :)
Jag insåg när vi kom fram att jag glömde ta med mig våran våg så jag kan inte väga mig så jag kanske inte kommer att skriva så mycket om min viktnedgång :) provtagningen gick bra i torsdags :) de behövde bara sticka mig tre gånger :) så det ska bli väldigt intressant och höra vad läkaren säger på måndag :) hoppas att proverna är bra :)
Men ialla fall så är det väldigt fint här och vi har havsutsikt från vårat sovrum :D det har varit toppen väder hela tiden så jag hoppas att vädret håller i sig :) det enda som har varit tråkigt är att jag fick min mens igår och idag har jag haft kraftiga blödningar så jag har varit lite orolig idag men mamma sa att det var normalt efter operationen och nu blöder det inte så kraftigt men det är mer än vad jag brukar ha :( kanske inte så fräscht och läsa men bloggen handlar ju om mig och vad som händer med min kropp så jag hoppas att ni kan ha överseende om att jag skrev om blödningarna men jag ska även höra med läkaren på måndag och se vad han säger :) jag tänkte skriva ett inlägg imorrn om vilka metoder jag provade för att gå ner i vikt innan jag beslutade mig för att göra operationen och lite sånt :) så stay tuned ;) nej nu ska jag ta mig en kaffe kopp :)
Ha det bäst så länge!

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards