amandanermo

Alla inlägg den 3 juni 2014

Av Amanda Nermo - 3 juni 2014 20:00

Hejhej :) som ni kanske förstår på rubriken så fick jag min skatteåterbäring :) min allra första faktiskt så jag är lite stolt ändå ;) haha men iaf eftersom jag hade fått in den så köpte jag lite nya hudvårdsprodukter och lite hårvård :) så jag köpte Niveas dagcreme för min hud har blivit lite torr efter Garniers skrubben som jag använder flitigt :) sen köpte jag body lotion som har en lätt brun-utan-sol effekt så jag kanske får lite mer färg på benen för det är där jag har det som svårast att bli brun :) så jag hoppas att den är bra :) sen köpte jag en hårinpackning för färgat hår för mina toppar börjar bli risiga :D jag vägrar att klippa mig för jag ska ha långt hår!!! Så är det bara :)
Idag har vi varit i Karlstad hela dagen och flängt runt i olika butiker men jag köpte inte ett skit i Karlstad :) hitta inget som föll i min smak :) imorrn ska vi hjälpa några kompisar med deras bil så vi ska slipa ner deras bil inför lack :) så det ska bli roligt :D nej nu ska jag dricka min andra kopp kaffe för idag :) hahaha
Ha det bäst så länge!

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards