amandanermo

Alla inlägg den 21 maj 2014

Av Amanda Nermo - 21 maj 2014 14:56

Hejhej :D igår var jag i Karlstad och shoppade lite ;) köpte nya ballerinaskor, en bikini, sju par örhängen och en långklänning :D långklänningen är jag väldigt nöjd över :D den är väldigt vardaglig och väldigt skön och ha på sig ;) det var väldigt skönt och springa runt i Karlstad helt själv och få ta den tid det tog utan att nån ska stressa en ;) jag är väldigt nöjd med gårdagens inköp :) sen blev jag hämtad av sambon och vi åkte ut till IKEA där vi köpte 4 nya kuddar, en ny tv-bänk och lite nya doftljus :) så det var en väldigt lyckad dag igår :)

Var iväg i måndags och provträna innebandy :D det gick väldigt bra ändå men jag hade glömt hur jobbigt det egentligen är men jag var välkommen att börja till hösten :D så till hösten ska jag spela innebandy igen :D längtar som bara den :D känns jävligt bra, sökte även ett jobb i går i Karlstad som kan leda till en fast anställning :D så nu hoppas jag på att jag får det jobbet :D men det känns som livet är på gång men jag har fortfarande svårt att somna på kvällarna men det kommer nog med tiden det med :D 

Vägde mig även förut och nu har jag gått ner till 98,7 kg :D livet börjar ordna upp sig :D

Sitter och dricker kaffe vid köksbordet och lyssnar på musik och försöker hitta på nåt :D det är jävligt gött väder ute så vi får se vad det blir :D jaja nej nu ska jag försöka göra någon nytta :D 

Ha det bra!      

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards