amandanermo

Alla inlägg den 18 maj 2014

Av Amanda Nermo - 18 maj 2014 14:27

Hejhej :) sitter just nu vid vårat nya köksbord och stolar :) är riktigt nöjd med hur det blev :)
Igår var det en toppen dag med toppen väder :) vi var iväg till en kompis och fixade iordning ett födelsedagskalas :) och när det var färdigt satt vi ute i solen med ett varsitt glas vin och solade :) enda stället som jag blev brun på var på bröstkorgen :) har väldigt lätt att bli brun där :) men det var riktigt trevligt :)
Imorrn ska jag iväg och provträna med mitt gamla innebandy lag :) ska bli riktigt roligt och jag längtar som bara den :)
Jag slutade spela innebandy när jag var 14 tror jag :) och det ångrar jag :) och eftersom jag har gått ner i vikt så tänker jag ta den här chansen och provträna så får vi se om jag får komma med i laget :D så nu har jag nått att vara nervös över ;) hahaha :) nej men det ska nog gå bra :) håll tummarna för mig ;)
Annars har det inte hänt så mycket mer :) börjar komma upp ur svackan men det är svårt att ta sig upp ur den här svackan :( allt kändes skitbra igår men idag är det sådär :( går som nån jävla bergodalbana (stavning) :( nej nu ska jag inte klags nå mer :)
Bild på hur hårfärgen blev kommer här och även på nya köksmöbeln :)
Ha det bäst!

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards