amandanermo

Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Amanda Nermo - 8 maj 2014 15:35

Hejhej :) min motivation är nere på noll igen :( vill bara ligga i sängen och sova bort dagarna... igår kändes det lite bättre, var på möte med AF och sen när jag kom hem sökte jag faktiskt 5 jobb plus att jag mejlade ett företag i Norge om sommarjobb eftersom vi ska dit i sommar i 3 månader :D så jag gjorde lite nytta iaf :) anledningen till att min motivation är nere är pga förkylningen.... kan bara hoppas att motivationen kommer tillbaka för jag har miljoner saker att göra känns det som.... måste plugga, städa, diska och tvätta men det får vara tills imorrn... idag tänkte jag ha en "ta hand om mig själv dag" :) har nyss applicerat en ansiktsmask och avnjuter en kopp kaffe framför tv:en :) man får göra sånt när man är själv hemma :)
Vägde mig igår igen för jag var så nyfiken, jag vet att jag vägde mig häromdagen men är man nyfiken så är man ;) hahaa men iaf jag väger just nu 100,5 kg!!!! Bara 500g kvar till 100 kg ;) så till veckan blir det ny hårfärg :) känns jävligt bra att man snart är under 100-strecket ;) nåt som jag har kämpat med i många år men har aldrig lyckats... känns lite overkligt men jävlar va bra jag mår i psyket :) jag är väldigt kritisk mot mig själv när det gäller mitt utseende pga att jag har alltid blivit mobbad för mitt utseende... i låg- och mellanstadiet var jag längst i klassen och fick höra dagligen "flaggstång" m.m sen när vi började i högstadiet kom alla ikapp mig så jag var inte längst men då började jag lägga på mig mina extra kilon och då fick jag höra det istället.... så ni kanske förstår hur hård jag är emot mig själv.... men ska jobba på den biten :) nej nu är det snart dags att ta bort ansiktsmasken :)
Ha det bra :)

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards