amandanermo

Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Amanda Nermo - 6 maj 2014 18:22

Hejsan på er :) jag har varit i nån svacka så jag har inte direkt haft nån lust med nånting :( plus att de senaste dagarna har jag känt mig trött och hängig :( igår morse vakna jag med världens huvudvärk som höll i sig hela dagen och även idag vakna jag upp med huvudvärk som har hållt i sig hela dagen :( och om inte det var nog så har jag ont i halsen och det höger sidan av halsen är uppsvälld :( ingenting går som jag vill känns det som :( vill inte bli sjuk och jag har inte tid att bli dunderförkyld !!!!! Jaja vi får se hur det utvecklar sig.... annars har det inte hänt nåt speciellt :) vägde mig igår istället för idag för jag var så nyfiken på hur mkt kag vägde och vågen stog på 101.2 kg!!! Bara 1,2 kg kvar till andra delmålet :) tror att jag uppnår mitt delmål nästa vecka :) då blir det och köpa hårfärg och färga håret :) kanske nån ansiktsmask :D jaja nej nu ska jag in på ett möte :)
Ha det bra :)

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards