amandanermo

Alla inlägg den 11 april 2014

Av Amanda Nermo - 11 april 2014 19:57

Hej på er :) ja jag vet att jag är dålig på att uppdatera men jag har haft fullt upp med pluggandet eftersom jag ska vara färdig innan den sista maj så jag har fullt upp på veckodagarna :) igår var jag iväg och tatuera mig för jag fick det i födelsedagspresent av min älskling <3 jag blev sjukt nöjd med tatueringen :)
Idag har jag pluggat hela dagen :) började tio i sju imorse med engelskan och lämnade in 4 uppgifter varav 3 var kompletteringar :) sedan vid halv tolv började jag med matten och hållde på till halv fem sen tog jag en paus på ungefär en timme sen körde jag på tills hockeyn började :) så mitt huvud känns lite tungt efter allt pluggandet :) men nu sitter jag bänkad framför tv:en och kollar på hockey :D vet inte vad det blir senare :)
Var iväg till arbetsförmedlingen igår också så nu väntar jag på samtal om att jag ska iväg på arbetsintervju om ett heltids jobb i Kristinehamn :) kan ju hoppas att det leder till ett jobb :) är ganska så trött på att gå på arbetsförmedlingen ;) haha nej nu ska jag fortsätta kolla hockeyn :)
Ha det bra så länge :D

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards