amandanermo

Alla inlägg under mars 2014

Av Amanda Nermo - 7 mars 2014 17:19

Hejhej :) idag är det äntligen fredag och helg :) Imorgon är det internationella kvinnodagen så jag ska vara värdinna för en tjejkväll där man får chans att prova på olika behandlingar och lite sånt :) ska bli väldigt roligt och intressant :D
Igår var jag iväg till Arbetsförmedlingen för det funka inte med praktikplatsen så på måndag ska jag börja plugga :) de hade ett program som jag skulle ha börjat med från första början :) har bestämt mig att jag ska börja plugga istället så i maj ska jag ansöka till komvux för att läsa upp några ämnen för att sedan ansöka till jurist linjen på universitetet :) behöver egentligen bara läsa upp ett ämne för att ansöka till jurist men eftersom du inte får studera och stå inskriven på arbetsförmedlingen samtidigt så måste jag läsa så det blir heltids studier :) känns ju lite surt att behöva läsa extra studier men det lönar sig nog i längden :)
Idag har jag inte gjort så mycket :) druckit kaffe med grannen och pratat lite :) nu ligger jag i soffan och tittar på Andra Avenyn :) så för att summera så är det en bra fredag :) har fått mitt paket nu som jag beställde :) så min present till mig själv är en ny telefon, nämligen Samsung galaxy note 3 :) hade 2:an innan och var jävligt nöjd med den så jag hoppas att jag kommer vara fortsatt nöjd med 3:an ;) jaja nej nu ska jag fortsätta kolla :)
Ha det bra! :)

Av Amanda Nermo - 4 mars 2014 17:54

Halloj :) har varit väldigt dålig med att uppdatera men jag lovar att bli bättre :) har faktiskt inte hänt så mkt, har varit på praktiken och sen hem och bara tagit det lugnt :) jag hade tänkt att kolla på andra chansen i lördags men fick andra planer men jag röstade ändå på min stora favorit :D Linus Svenning med Bröder :D det går inte att tröttna på den låten :) lyssnar på den minst 5 ggr per dag :) älskar hans röst ;)
Beställde min födelsedagspresent i fredags och jag tror att det kommer imorrn!!!!!!! Längtar som bara den :) vill ha den nu!!!! :D
Räkna nyss hur många kilon jag har kvar till drömvikten och det är 50 kg kvar :) då har jag gått ner 72 kg :) helt otroligt egentligen, trodde aldrig att jag skulle säga det här men jag ska banne i mig klara detta :D ska iväg och köpa en bikini i slutet av denna månaden sen jävlar ska jag simma som bara den :) och promenera för om ett år så ska jag börja med spinningpass :D det är mina mål som jag har just nu :)
Längtar efter att få köpa nya kläder för just nu har jag inga byxor som sitter snyggt och jag tappar dom, visst det är jävligt skönt men jävligt jobbigt att behöva hålla byxorna uppe hela tiden :) haha men det blir senare :) fick presentkort utav familjen i julas så jag kan köpa kläder :D nej nu ska jag göra nåt nyttigt :)
HA DET BÄST!!! :D

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards