amandanermo

Alla inlägg den 30 mars 2014

Av Amanda Nermo - 30 mars 2014 18:49

Hejsan på er :) som rubriken lyder så har min helg varit :) var en tråkig och ledsam dag i fredags men det är inget jag kommer att skriva om... men i lördags kom min familj att fira mig och då fick jag pengar, en ljuslykta och lite påsk prydnader :) Köpte mig en tassimo maskin igår och idag var jag iväg till Karlstad och köpte mig ett par skor och en väska :D väskan köpte jag eftersom jag nådde mitt första delmål förra veckan och jag har behövt nya skor :) eftersom jag bara har "träningsskor" :) är väldigt nöjd med gårdagens och dagens inköp :) hade lite svårt att bestämma mig för vilken väska jag skulle köpa men till slut hittade jag väskan :D jag älskar väskor, jag har nog ett 20 tal med väskor ;) man kan aldrig få nog av väskor :D men ska nog sälja några ;)
Igår hade vi grill premiär också :) det var väldigt gott och väldigt trevligt :D imorrn ska jag börja med mitt träningschema :) ska bli gött och komma igång ordentligt :)
Jaja nej nu ska jag avnjuta min latte maciatto (stavning) :D
Ha det bra :)

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards