amandanermo

Alla inlägg den 26 mars 2014

Av Amanda Nermo - 26 mars 2014 15:54

Hejhej på er kära läsare :) idag är det nämligen min födelsedag!!!! Och det firar jag med att städa ;) hahah är ledig från folkuniversitet och då passar jag på att städa ;D väntar även besök av min älskade vän Sofia så då blir det nog mycket prat om minnen och mycket skratt :D än så länge har jag fått en present av min älskade sambo, en tatuering så vi var och bokade tid och pratade motiv igår :) så den 10 april sitter jag i tatuering stolen :) något att se fram emot i all skit som har hänt på sistone :( jaja nog tjatat om det :)
Blev lite deprimerad imorse när jag såg att det snöade men allt är typ borta nu ändå :) jag hade ju beställt sol och värme till min födelsedag men får hoppas på att vi får sol imorrn :)
Glömde och väga mig igår men gjorde det idag istället och vet ni vad?! Jag är under mitt första delmål med 3 kg ;) jag väger alltså nu 107,2 kg!!!! :) ja det kanske är mycket enligt er men det är inte det för mig :) jag har gått ner alltså 30 kg!! Kan ni förstå hur mycket det är?? Det är sjukt mycket enligt mig :D så nu är det bara 8 kg kvar till andra delmålet :) så nu jäklar kör vi hård träning till veckan!!!!! Ska peppa mig varje dag till att börja träna på måndag :D
nej nu ska jag fortsätta städa :)
Ha en underbar dag!

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards