amandanermo

Alla inlägg den 24 mars 2014

Av Amanda Nermo - 24 mars 2014 07:32

God morgon :) sitter just nu på bussen på väg till Kristinehamn :) jag har sagt att jag inte ser någon skillnad när människor runt omkring mig säger att jag har magrat av och nu kan jag nog hålla med dom :) jämförde en bild från studenten och ja jag ser skillnaden nu :) det har bara gått 2 månader sen operationen och det ska bli sjukt kul att se slutresultatet :) ska även komma igång med träningen :) sen imorse provade jag min skinnjacka för att se om jag kan ha den än för sist jag provade så satt den som ett korvskinn på mig och jag kunde ha den utan att jag såg ut som en wannabe prinskorv :) hahah nej skämt åsido men det kändes jävligt bra att jag fick på mig den :D känns som livet ordnar upp sig trots allt :D försökte få en helbild på min outfit idag men jag lyckades inte så bra :)
Älskar mina nya jeans som jag köpte i fredags :D även om det är stuprörsjeans så fullkomligt älskar jag dom :) sitter skönt och är förbannat snygga :) nej nu ska jag försöka läsa lite :)
Ha en underbar måndag :D

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards