amandanermo

Alla inlägg den 22 mars 2014

Av Amanda Nermo - 22 mars 2014 11:55

Hejhej :) har nyss kommit hem från en skön promenad ;) och eftersom jag hade promenad på 40 minuter på mitt träningschema idag så är det bara att fortsätta :) sa att jag skulle börja i måndags men det är svårt att ta tag i det och börja :) men nu är det på gång :) va riktigt gött med en kaffe kopp efter promenaden :) kanske så man ska börja dagen, med en promenad istället för en kaffe kopp :D och ha kaffe koppen som en belöning när man kommer hem :) det lät som en jävligt bra idé ;)
Ska dricka upp kaffet sen ska jag hoppa in i duschen för att göra mig iordning för vi ska till mormor och jag ska ha en tupperware visning ;) hoppas på att många köper ;)
Igår tröttnade jag på att jag inte har några kläder som passar och de som passar sitter som en hösäck :( har ett par jeans som sitter någorlunda men då är knappen och gylfen trasig så jag har spänt åt med hjälp av en hårsnodd men jag tappar dom så fort jag går :) så igår köpte jag ett par jeans, 4 par linnen, en tjocktröja, ett långt halsband och även en ny mascara ;) kan lägga upp bilder på byxorna och det senare :) nej nu ska jag avnjuta min kopp kaffe :)
Hoppas ni har haft en underbar morgon :)

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards