amandanermo

Alla inlägg den 18 mars 2014

Av Amanda Nermo - 18 mars 2014 06:46

God morgon :) sitter just nu på busstationen och väntar på bussen och dricker Caffè latte ;) skön start på morgonen :)
Igår blev jag sugen på en förändring så jag klippte lugg :) blev ganska nöjd ändå :) var lite rädd att det skulle se för jävligt ut eftersom jag inte är van att klippa mig själv ;) hahah sen åkte vi in till Karlstad för att se på bio :) vi kollade på Need for Speed i 3D :) den var värd pengarna :) var väldigt svårt att hålla ögonen torra på vissa scener men den var helt klart bra :) kanske inte den bästa filmen jag har sett men jag kan starkt rekommendera den i 3D :)
Det är en sak jag har tänkt på, jag måste vara jävligt lik nån eller så är människor väldigt trevliga :) förra veckan när jag stod och väntade på stadsbilden i Kristinehamn så kom först en polisbil, tänkte inte mer på det eftersom polisen har en träningslokal vid skolan, sen kom en civilbil ( tänkte inte på den heller), sen kom den tredje polisbilen och polisen i passagerarsätet sitter vänd emot mig och vinkar för glatta livet, trevlig som man är så hälsar man tillbaka men jag såg nog ganska så rolig ut med munnen lika öppen som en fågelholk :) hahah
Vart tog våren vägen? Just nu snöar det och det lägger sig så vitt och fult på backen :( hoppas på att det blir sol i eftermiddag :)
nej nu ska jag avnjuta min kaffe innan bussen kommer :)
Ha det bra i snön!

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards