amandanermo

Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Amanda Nermo - 16 mars 2014 17:43

Hallå där :P idag när jag vakna upp var det så fint väder så jag beslöt mig för att vårstäda lägenheten :) har bytt gardiner i kök och vardagsrum och bytt ut lite saker som vi inte har använt på ett tag :) det känns som en ny lägenhet bortsett från tapeterna och tavlorna :) jag har inte skrivit på ett tag för det har varit lite mycket att tänka på :( men nu ska jag banne i mig komma igång :) skrev sist att jag hade köpt en bok om hur man får sin drömkropp och nu har jag äntligen läst ut den så nu ska jag sätta mig ner och göra ett träningschema :) ska även till Karlstad imorgon och köpa en bikini så jag kan börja simma 2-3 gånger i veckan :)
Jag fuskade i torsdags ;) jag väger mig en gång i veckan oftast på tisdagar men jag var så nyfiken i torsdags hur långt jag hade kvar till mitt första delmål som är under 110 kg och gissa vad jag vägde? 110,6 kg!! Fatta bara 1,6 kg kvar till första delmålet :D känns så fruktansvärt skönt :) så jag ska väga mig igen på tisdag så får vi se hur mycket jag väger då ;) haha nej nu ska jag göra mitt träningschema :)
Ha en underbar söndag <3
(Rekommenderar starkt denna på bok, man blev sjukt taggad på att börja träna och har innehåller bra tips på träning och kosten) :)

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards