amandanermo

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Amanda Nermo - 4 februari 2014 14:23

Hejhej, har suttit i över en timme och försökt få iordning på min header, men jag får det inte bra :/ men det är bara att prova sig fram, nån gång måste det bli bra :D hahah imorse blev det inte så långt inlägg eftersom klockan var över nio och vi skulle vara på mötet klockan tio :) jag och grannen planerar på att öppna eget så vi hade möte på nyföretagarcentrum för vi skulle prata om lokaler och budgeten men den lokalen vi ville ha, erbjöd ägaren hos praktik först och sen fast jobb ;) så det blev inget prat om någon budget eller lokal :) sedan efter det mötet gick vi ner till arbetsförmedlingen för att se om beslutet om praktik var färdigt men såklart så var det inte färdigt... men hör jag inget från arbetsförmedlingen så är det bara att börja praktiken på måndag :D ska bli jävligt skönt och få något vettigt att göra på dagarna än att sitta hemma och glo ;) nej nu ska jag äta lite :D hörs nog senare ;)

 

Ha det bra :)

 


En underbar låt och en underbar röst :D

Av Amanda Nermo - 4 februari 2014 09:06

God morgon :D nu har jag försökt och göra en header till bloggen men jag misslyckades :/ någon som vet en bra sida för att göra en header som inte är alltför krånlig?

 

Dricker just nu mitt morgonkaffe med grannen och ska snart göra mig iordning för att dra iväg på möte klockan 10.00 :) kommer mer info om det ikväll :) igår gjorde vi smoothies som vi brukar göra varje kväll och det var riktigt gott :D vi använde vanlig yoghurt, smoothies frukt och blåbär :D 

 

Nej nu ska jag fortsätta med att prata med grannen och dricka mitt kaffe :D 

 

Ha det bäst :D

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, här kommer ni kunna läsa om min vardag, min viktnedgång efter en gastric by pass operation plus mycket annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards